Nola egiten dute?
Amarrua egiteko erabilitako aitzakia: fakturan gehiegi kobratu dutela
Azken urteotan energiaren sektorean ikusi diren prezio altuekin, kontsumitzaile batzuk tranpan erori dira, faktura altuak akats baten ondorio direla uste dute eta bankuko datuak ematen dituzte.
Handik egun gutira, kontu zenbakia erosketak egiteko, zerbitzuak beren izenean kontratatzeko edo zuzenean dirua ateratzeko erabili dutela ikusi dute biktima izan direnek. Beren argi edo gas konpainiara deitzen dute, eta haiek erantzuten diete ez dakiela deus dei horri buruz, ez duela deus ikustekorik. Deia hartu zuten zenbaki hartara deituz gero, telefonoak ez du seinalerik ematen edo ez du inork erantzuten.
Kontua blokeatzea, salaketa jartzea eta erreklamatzea
Edonola ere, ez da beti erraza galdutako dirua berreskuratzea. Izan ere, kontu zenbakia izatea ez litzateke nahikoa izan behar titularraren izenean inolako eragiketarik egin ahal izateko. Kontuan izan behar da bezero ditugun energia enpresek gure kontu zenbakia badutela fakturen karguak igortzeko, eta, beraz, ez luketela inolaz ere telefonoz eskatu behar diruren bat itzuli beharko balute.
Enpresaren batek datu pertsonalak edo bankuko datuak eskatzen badizkigu, garrantzitsua da ziurtatzea ez dela engainua. Hobe da enpresarekin harremanetan jartzea eta dena ongi dagoela eta informazio eskaera enpresatik datorrela ziurtatzea.