Irailaren 18an, 16:00etan hasiko dira erregistroa eta dokumentazio-banaketarekin. Ondotik, jardueraren zuzendari den Belen Compains Beaumont Osasunbideako pediatrak eginen du aurkezpena. Ondotik, “Bases neurobiológicas de la adquisición de la lectoescritura. Estudios en niñas y niños bilingües euskara castellano’ solasaldia eskainiko du Joana Acha Morxillo, UPV/EHUko irakasle-ikerlariak.
Geldiune baten ondotik, 18:00etan, ‘Trabajando los problemas del desarrollo del lenguaje oral y escrito en la escuela” mahai-inguruan ariko dira Nafarroako Gobernuko Hezkuntza departamentuko Fernando Senosioain Mikelez, Rebeca Campo Balduz eta Maria Teresa Muñoz Porras irakasleak eta Maria Isabel Soto Eneritz eskola-orientatzailea.
Irailaren 19an, bigarren egunean, hizlari adituen laguntzaz, gaiari lotutako hainbat alderdi landuko dituzte. Jardunaldia bukatzeko, esku hartze tailer praktiko bat eginen dute. 09:00etan ‘El punto de vista funcional comunicativo y la secuencia didáctica para la alfabetización en contextos bilingües’ solasaldia eskainiko du Agurtzane Lauzirika Zugazaga, Begoñako Andra Mari Magisteritzako Unibertsitate-Eskolako irakasle-ikerlariak. Ondotik, neuropediatriaz eta ikasteko arazoetaz ariko dira. Geldiune baten ondotik, 12:00etan, “Aspectos psicosociales ligados a los trastornos de adquisición del lenguaje’ solasaldia eskainiko du Jolaskideko Leyre Cano Chocarrok. Lan-bazkaria eginen dute eta arratsaldean, 15:00etan hasita, ‘Intervención de los trastornos de aprendizaje en el entorno familiar’ tailerra eginen dute, Arantza Elguezabal Biain, Dislegiko orientatzaileak gidatuta. 17:00etan sintesia egiteko bilera eginen dute.