Ttipi Txartela

«Gure diseinu guztietan umorea edo mezuren bat sartzen dugu»

Ttipi-Ttapa 2024ko mar. 28a, 12:00

2016an sortu zuten Jon Paternek eta Frantxoa Usandizagak Ezkexa marka; «Frantxoa grafista lanetan aritua zen, eta esperientzia zuen kamisetak egiten. Hortaz, elkarrekin marka sortzea proposatu nion eta ofizialki hasi ginen».

«Gehienbat kamisetak» saltzen badituzte ere, haien eskaintza ez da hor bukatzen: «kirol jertseak, alkandorak, biserak, txanoak, berokiak… kotoi biologikoarekin egindako produktuak». Horietan diseinu bereziak egiten dituzte, «beti euskal kulturan oinarritua edo pop kulturarekin nahastua. Adibidez, Freddie Mercuryren irudia sagardo botila batekin paratu eta Txotx deitu diogu diseinuari. Diseinu guztiek umore puntua edo mezu bat dute».

Jendearen aldetik «erantzun ona izan du, mezuak ulertu eta hunkitzen duen euskaldunen artean bereziki. Baina kanpotik etorritako bisitariek ere gustuko dute». Sarako dendaz gain, produktuak hainbat lekutan dituzte salgai, «Euskal Herria osoan ditugu salmenta puntuak, Araban izan ezik, eta online erosteko aukera ere bada ezkexa.eus webgunean. Gainera, enpresentzat, elkarteentzat, kirol taldeentzat… jantziak egiten ditugu edozein diseinurekin».

Publizitatea eta erakundeen dirulaguntzak ez dira nahikoa TTIPI-TTAPAren eta ERRAN.EUSen etorkizuna bermatzeko, eta zu bezalako irakurleen babesa behar dugu aitzinera egiteko.


Egin TTIPI-TTAPAren lagun